3a Sessió SEM Coeducació

Com passa el temps, ja som a Nadal! El nostre infant mostra interès per algunes joguines que ha vist als aparadors i nosaltres com a adults hem de ser curosos en saber escollir joguines que ajudin a no perpetuar els estereotips.

En aquesta sessió hem volgut repassar aquells catàlegs de joguines que tenen una perspectiva de gènere. Us proposem una activitat d’aula: analitzar catàlegs de joguines amb l’alumnat per detectar estereotips, analitzant els colors de les joguines, les imatges, els textos que apareixen com a reclam… Un cop feta l’activitat els alumnes poden fer eslògans per trencar amb els estereotips i escollir lliurement.

Us deixem alguns exemples clicant a la imatge de capçalera. També us deixem la presentació de la sessió.