#100tífiques 2024

Ja s’ha obert el període d’inscripció de la campanya de #100tífiques que tindrà lloc dimecres 7 de febrer del 2024 per celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Per sol·licitar la xerrada, presencial o virtual, d’una científica, caldrà omplir la inscripció abans del 12 de gener de 2024. Us recordem les passes que has de seguir per fer participar-hi.

#100tífiques és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

Activitat adreçada a l’alumnat de sisè de primària i de primer d’ESO de totes les escoles i instituts de Catalunya.

Enguany també et podràs inscriure a les formacions per a docents certificades pel Departament d’educació. Aquestes sessions per al professorat seran en format online, i t’hi pots apuntar abans del 22 de desembre tot fent clic a l’enllaç corresponent:

Podeu trobar més informació a 100tífiques