Llegim i recomanem als aparadors de Rubí 2017

La Xarxa de biblioteques escolars, junt amb el Pla Educatiu d’Entorn, el Pla de Formació de Zona i els comerciants de Rubí Centre Comercial ja estan posant en marxa al CRP  les recomanacions de llibres que enguany han preparat els nostres lectors/es dels centres escolars. N’hem rebut més de 300!

Les voluntàries les repartiran per més de 80 botigues del centre de Rubí i de les zones de ca n’Oriol i Monturiol Progrés. A les botigues s’exposaran als aparadors des del 10 d’abril fins passat Sant Jordi, el 25.
El 26 d’abril es farà la recollida als comerços i a partir del 8 de maig els centres escolars participants podreu tornar a recollir els vostres llibres al CRP de Rubí.

Esperem que tots i totes pugueu passejar i gaudir de la lectura amb aquestes recomanacions dels infants i joves.