Postals de Nadal de l’alumnat de les aules d’acollida a les residències de gent gran

La trobada intergeneracional entre l’alumnat nouvingut de les aules d’acollida (ESC 25 de Setembre, ESC Ca n’Alzamora, ESC Mossèn Cinto, ESC Pau Casals, ESC Ramon Llull, IE Teresa Altet, INS Duc de Montblanc, INS J.V. Foix, INS La Serreta, INS L’Estatut, INS Torrent dels Alous) i els avis i àvies de les residències de Rubí ens ha regalat moments ben emotius, divertits i enriquidors.

El llenguatge de les emocions, el més universal,  ha salvat tots els obstacles: les vergonyes d’alguns aprenents acabats d’arribar, malentesos propis de l’aprenentatge d’unes llengües sovint ben diferents, diversos codis culturals o, en algun cas, alguna dificultat cognitiva.  Al final, però, el DESIG d’un Bon Nadal i Bones festes ha circulat ben eloqüent, rotund, amb una tendresa i un bon humor que ho ha abraçat tot.