LEGO Spike Prime

LEGO SPIKE Prime és la nova solució d’aprenentatge STEAM per a l’alumnat de cicle superior de primària i primer cicle de secundària que ajuda a l’alumnat a desenvolupar la confiança i habilitats de pensament crític.

Amb la descàrrega del software per diverses plataformes (Windows 10, Mac OS, iPad, Android i Chromebook) podràs programar el hub. A més disposa de moltes instruccions per muntar prototips diversos de forma fàcil i intuïtiva.

Al nostre CRP disposem de 3 kits, on cada set incorpora 523 elements LEGO ® system i technic de diferents formes i mesures, i una sèrie de sensors i actuadors.

• Hub Gran LEGO Technic (ref. 45601). Hub programable multiport amb 6 ports d’entrada (3) / sortida (3), Matriu de llum 5×5, Giroscopi de 6 eixos, Altaveu, Bateria recarregable i connectivitat bluetooth.
  • Motor Angular Gran LEGO Technic (ref. 45602)
  • Motor Angular Mitjà LEGO Technic (ref. 45603)
  • Sensor de Distància LEGO Technic (ref. 45604)
  • Sensor de Color LEGO Technic (ref. 45605)