I Premi escola, agricultura i alimentació ecològica

Qui hi pot participar?

Podran optar al premi tots els centres educatius dâ??educació infantil, primària i secundària de Catalunya que hagin desenvolupat al llarg del curs escolar 2011-2012 un projecte relacionat amb la producció agrària o lâ??alimentació ecològica.

En què consisteix?

Hi ha una única modalitat de premi on sâ??inclouen diferents projectes que tinguin en comú lâ??objectiu de treballar dins lâ??entorn educatiu alguna temàtica relacionada amb la producció agrària i lâ??alimentació ecològica.

En són exemples els projectes dâ??hort escolar de manera global, experiències concretes dâ??aula per portar a terme activitats a lâ??hort o al menjador escolar, lâ??elaboració de materials de suport o iniciatives que portin el treball escolar al voltant de lâ??hort, lâ??agricultura o lâ??alimentació ecològica més enllà de lâ??escola.

El termini de presentació finalitza el dilluns 8 dâ??abril i el veredicte dels premis es realitzarà en un acte públic, dins el marc de la fira BioCultura, que tindrà lloc els dies 25, 26, 27 i 28 dâ??abril.

Sâ??atorgaran tres premis, que consistiran en un guardó d’autor i 700 â?¬, 500â?¬ i 300â?¬ per al primer, segon i tercer projecte guanyador.

Com hi puc participar?
Per participar-hi, només cal omplir el formulari dâ??inscripció que trobareu al webwww.mamaterra.info i enviar la memòria de lâ??experiència per mail a lâ??adreçamamaterra.info@gmail.com.
No és necessari presentar cap document ni còpia en paper. Es rebrà un mail de confirmació i, si cal, es requerirà la informació que no hagi estat presentada. Només podran optar al premi aquelles experiències que rebin el mail de confirmació.