El gran llibre dels súper poders, una proposta molt poderosa de l’aula d’acollida de Mossèn Cinto

A partir de la lectura del gran llibre dels súper poders, i de la conversa literària que n’han tingut, l’alumnat de l’aula d’acollida de l’escola Mossèn Cinto de Rubí, a càrrec de la mestra Annabel Martínez, han fet aquest enregistrament,  que els ha permès expressar els seus tresors ocults:) Des del Servei Educatiu volem felicitar els protagonistes, que mostren que realment són persones molt afortunades!  Us animem a continuar amb pràctiques emocionants. I us desitgem un Bon estiu a tothom mentre continueu descobrint més poders i tresors, aquells  que creixen quan els sabem compartir!