#Confitubers

En temps de maduixots i confinament, per raons òbvies, us proposem transformar el 3r concurs de Bibliotubers en la mostra de recomanacions de llibres #Confitubers, amb vídeos creats pels nens i nenes, nois i noies des de casa.

Qui pot publicar?

L’alumnat dels centres educatius de Rubí i Castellbisbal, des de 1r  de primària fins a 4t de secundària.

Com?

1. Cal triar un llibre que, una vegada llegit, hagi agradat prou com per recomanar la seva lectura.
      2. Gravar un vídeo, d’una durada màxima d’un minut i mig (1’30”), presentant el llibre explicant perquè es recomana. Ha d’incloure el títol, l’autor@ i l’editorial.
      3. En el vídeo cal que surti el nom de l’alumn@ que fa la recomanació i del centre.
      4. Els vídeos han de ser originals, creats expressament per a la mostra #Confitubers i pujats a l’espai YouTube del vostre centre.
      5. Les dades de l’alumne, el centre i l’enllaç URL al vídeo es presentaran a través del formulari enllaçat.
      6. Compte! Cal fer recomanació, no fer “spoilers” explicant les parts més rellevants de l’obra.
      7. Els participants hauran de tenir signats els drets d’imatge i difusió en les xarxes habilitades pel Departament d’Educació, que es signen anualment en els centres educatius.
      8. Des del Servei Educatiu del Vallès Occidental es farà difusió dels vídeos a través de la seva pàgina web.
      9. Un cop aquest “confitament” hagi acabat els centres participants rebreu un lot de llibres per a la vostra biblioteca.