Casal d’estiu per a l’alumnat nouvingut!

Des del 4 de juliol i fins el 22 ja està en funcionament el CASAL per a l’alumnat nouvingut de secundària. Comptem amb més de 50 nois i noies que s’han inscrit amb la intenció de passar-s’ho bé, conèixer-se entre ells, practicar la llengua catalana i conèixer l’entorn amb les propostes de lleure i educatives que els ofereix. Es troben a l’institut la Serreta i tenen un programa prou variat: des d’ esports com el bàsquet, voleibol o piscina…com activitats artístiques i de llengua. Així han gaudit d’una sessió molt potent de SLAM POETRY.  Aquestes activitats al centre estan combinades amb sortides, ja sigui de natura, com al Torrent dels Alous amb l’entitat Arrels com visites a entitats com l’escola d’art EDRA i l’escola de música.

Tant de bo tot plegat serveixi perquè sentin una bona acollida a la ciutat de Rubí i al nostre país, i sobretot amb més confiança per fer servir la llengua catalana, que ha de sumar i enriquir el seu bagatge lingüístic i cultural. Volem que se sentin molt benvinguts i aprofitar també l’oportunitat per reconèixer altres cultures i enriquir-nos mútuament. Fem que entre tots el català sigui la llengua d’acollida i que els resulti una llengua útil, d’inclusió, d’equitat, i que els permeti fer bons vincles i gaudir d’un bon aprenentatge.

Des d’aquí, els millors desitjos!