Concurs escolar de l’ONCE (2015)

EL CUPÓ-NAS: 1r Premi del Concurs Escolar de l’ONCE (2015)

La classe de 5è A de l’escola Mare de Déu de Montserrat ha guanyat el 1r premi del concurs escolar de l’ONCE de l’any 2015: “Persones que pensen en persones”. Han realitzat una portada de diari amb notícies sobre els discapacitats i les empreses que promouen l’economia social i que treballen a favor dels cecs i dels discapacitats. A classe van debatre el tema i, en grups petits, es van elaborar totes les notícies que havien de publicar-se a la portada del diari.

El proppassat 27 de maig, a la seu de l’ONCE, tots els/les alumnes de la classe de 5è A, amb el tutor, el Josep Garcia, la directora de l’escola, Vicki Lara i la Tècnica d’Educació de l’Ajuntament de Castellbisbal, la Montse Duran han anat a rebre el premi a la millor portada de diari de la província de Barcelona. Ens han obsequiat amb una cartera d’emprenedors per tal d’anar potenciant la inclusió dels discapacitats a la nostra societat.

Tots estem contentíssims d’haver guanyat aquest premi i haver col·laborat en donar idees per fer que els discapacitats tinguin una vida millor.