22ena Conversa pedagògica

Com ser un bon comunicador a l’aula

Inscripcions a l’enllaç

Com ser un bon comunicador a l’aula

L’expressió oral del mestre és un model directe de comunicació per a l’alumne. Reflexionem sobre la capacitat comunicativa del docent lligada al desenvolupament de l’expressió oral dels nostres alumnes. Hi ha consciència sobre la responsabilitat que suposa? En quina mesura ajuda aquest model? Quines són les tècniques i estratègies que coneixem i posem en pràctica?

Iniciaran la conversa: Carles Pérez Jaumira, periodista de TV3, locutor i professor de locucióJosep Maria Castellà Lidon, professor de Lingüística i Anàlisi del Discurs a la Universitat Pompeu Fabra; Montserrat Vilà i Santasusana, professora titular del Departament de filologia catalana a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB i Iolanda Traver Vidal,  professora de llengua i literatura a Secundària i al Departament de Didàctica de la llengua i literatura de la UB.

Dijous, 5 de març a les 17:30h, a la sala de plens del Departament d’Ensenyament.