L’Escola Montessori apadrina el Ball de gitanes de Rubí

Des de fa 12 anys, celebrem una diada en la que el Ball de Gitanes de Rubí és el nostre protagonista, i tothom, nens i nenes, mestres i famílies, acudim plegats.

gitanes

Tots junts, ballem l’entrada d’aquesta dansa. Hem aconseguit que aquest fet cultural tan important de la nostra ciutatsigui viscut també com a nostre. Aprofitant aquesta motivació, i la il·lusió de la que tots plegats gaudim, vam acceptar la proposta del Centre de Recursos Pedagògics d’apadrinar quelcom lligat a la cultura de Rubí.

Des del primer moment, a l’escola vam tenir molt clar que volíem ser padrins d’aquest ball que tant ens estimem.

En aquest enllaç trobareu més informació sobre aquest projecte