8è Congrés de Ciència

Ens plau convidar-vos al 8è congrés del Congres de ciència de Barcelona, que té com objectiu el foment de la ciència i la investigació a primària, i que enguany tindrà lloc els propers dies 7, 8, 9, 10 i 11 de juny.

Els Centres de Recursos Pedagògics dels diferents districtes que impulsem el programa, estem molt contents de poder celebrar-ho enguany, per primera vegada en format digital, donat que l’any passat, la situació de pandèmia va fer inviable reorganitzar-nos en aquest canvi de format.

Podreu seguir el congrés des de la pàgina web BARCELONA APRÈN CIÈNCIA

A sota us deixem la relació de centres participants el programa. Volem també felicitar des d’aquí, a totes les escoles i al seu alumnat per la bona feina feta.

DISTRICTE CENTRES participants DISTRICTE CENTRES participants DISTRICTE CENTRES participants
SANT MARTÍ  ESC La Pau EIXAMPLE ESC Tabor GRÀCIA ESC Sagrada Família
ESC Concepción Arenal ESC Ferran Sunyer ESC Josep Mª Jujol
ESC Els Porxos ESC Diputació ESC Pare Poveda