Relació d’entitats ApS [font SE Les Cort ]
The Beit ProjectContribuir a la millora de l’actitud i valors de ciutadania dels alumnes. | |
L’APS de l’Economia Solidària. Apoderem el professorat.Qüestionar el model de consum hegemònic, explori i es mobilitzi per un consum transformador i afavoreixi el teixit d’Economia Solidària del seu barri. | |
Punts JIP (Jove informa’t i Participa). Servei d’Informació i Dinamització als Centres d’Educació Secundària.Potenciar la participació dels i les adolescents en les accions informatives i incorporar les seves necessitats i demandes en el servei. | |
Projecte Boscos de muntanyaFer partícips tant el col·lectiu juvenil com els centre en la realització de tasques de millora i conservació dels boscos de muntanya, promovent-ne la difusió. | |
Memòria i educacióParticipar en la geolocalització d’espais/llocs de memòria, ser Ambaixadors a d'aula d'una de les biografies escollides i/o ser trobadors de memòria | |
LECXIT, lectura per a l’èxit educatiuImpulsar la comprensió lectora de l’alumnat de primària com a competència clau per a l’èxit educatiu |
|
Continguts per a la Web de la Fundació SuñolElaborar continguts online per a la web de la Fundació Suñol en els seus diferents apartats (Exposicions, Activitats, Col·lecció, etc.) | |
Des dels centres educatius desmuntem la impunitat corporativa en aigua i energiaSensibilitzar el seu entorn més proper (família/barri) sobre la problemàtica de la pobresa energètica, tot defugint paternalismes, posant llum i problematitzant aquesta qüestió sistèmica. | |
Construïm capacitats, construïm ciutatDonar resposta a les necessitats d’inserció sociolaboral i d’inclusió social de les persones usuàries del servei: Taller Artesanal, el Taller d’Hort i el Taller de Comunicació. | |
Brots Urbans per a la transformació socialCrear un hort mitjançant la implicació de la comunitat escolar i persones en risc d’exclusió social perquè sigui un espai inclusiu de trobada, experimentació, reflexió-acció, investigació, aprenentatge i formació, entorn l’agroecologia i la sobirania alimentària | |
APS sota l’aiguaConscienciar sobre la importància de la biodiversitat de les zones litorals de Barcelona i donar a conèixer les problemàtiques marines actuals en les que aquesta s’enfronta. | |
Compartim un futurTres projectes: Dràstics amb els plàstics, Els vigilants de l’aire i Rehabilitació energètica d’edificis residencials | |
TarpunejaCombatre el canvi climàtic, millorar l’economia familiar, donar suport des de les ciutats a l’agricultura ecològica de proximitat i potenciar les 3R (reduir, reutilitzar, reciclar). | |
El Mercat per la Porta GranEls mercats com espai d’inclusió social on les persones grans tenen un paper clau. | |
Menja’t el mónEls mercats com espai d’inclusió social on les persones nouvingudes tenen un paper clau. | |
Sensibilitzem sobre com funciona BarcelonaConèixer la ciutat per poder iniciar accions sostenibles per canviar la nostra relació amb l’entorn. | |
Recurs Pedagògic vinculat al Servei Comunitari onlinePromoure la igualtat d’oportunitats per a tots els infants i joves i en una societat més justa i cohesionada | |
El bibliotecari que llegeix els poemes per telèfonAcompanyament a persones que estan soles a través de la poesia |