Plantada de l’arbre i nova proposta didàctica a les Franqueses
El passat 18 de febrer va començar l’activitat “Plantada de l’arbre a les Franqueses” emmarcada dins del Pla Municipal de Dinàmica Educativa i que inclou la visita al Monestir de Sta. Maria de les Franqueses. L’alumnat de Balaguer participant s’ha trobat una nova proposta didàctica per la descoberta de l’espai del monestir que s’ha engegat […]
Plantada de l’arbre i nova proposta didàctica a les Franqueses Llegeix més »












