Fira de cloenda FER

En data 12 de juny de 2019, des del Consorci Grup d’Acció Local Noguera Segrià Nord i el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera, s’ha dut a terme la fira/cloenda del projecte FER. Aquesta pretén donar a conèixer els diferents projectes en els quals ha estat treballant l’alumnat de Cicle Superior en el programa FER durant el curs 2018/2019, amb la participació, d’uns 200 alumnes i una vintena de docents, de les escoles d’Artesa de Segre, Ponts, Corbins, Vallfogona i Escola Vedruna de Balaguer.

FER (Futurs Emprenedors Rurals) és un projecte de cooperació multilingüe (català, aranès, espanyol, estonià i anglès) que té l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor entre l’alumnat de 5è curs d’Educació Primària de les escoles ubicades en territoris rurals i enfortir les relacions entre infants, emprenedors/es i territori.
Podeu consultar més informació del projecte en el següent enllaç: http://www.futursemprenedors.cat/

Per acabar l’acte s’han lliurat diplomes a tots/es els/les participants i s’han reconegut quatre mencions especials al Projecte més creatiu, més territorial, més innovador i més comunicatiu.

S’agraeix la gran implicació i esforç de tot el professorat i alumnat. Es fa una valoració molt positiva i enriquidora de la jornada que ens encoratja a continuar el proper curs.

Cliqueu a sobre de la imatge per accedir a la Galeria de fotos.