Segon Noguera Connection a Artesa de Segre

Aquest any des del seminari Projectes i materials plurilingües (GEP), en qual participen els instituts Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell i Els Planells d’Artesa de Segre, s’ha organitzat la segona trobada “Noguera Connection” per compartir experiències i projectes en anglès.

El centre que acollia la trobada aquest any era l’institut d’Artesa de Segre i hi van participar a prop d’un centenar d’alumnes de 1r d’ESO de tots dos centres.

Un any més l’alumnat va compartir les xapes amb el logo guanyador d’aquesta edició i va començar la jornada amb un seguit de jocs de presentació fins que un misteriós detectiu els va informar, a través d’un intrigant vídeo, que algú havia tancat la clau del menjador en un bagul amb un cadenat protegit amb un codi secret que calia desxifrar trobant i resolent en equip totes les pistes amagades pel centre i que calia descobrir a mesura que es feia la visita a les diferents instal·lacions. Un cop descobertes totes les pistes els equips es van posar a resoldre tots els enigmes i finalment vàrem aconseguir esmorzar!!

Amb les piles ben carregades va arribar l’hora de compartir projectes amb el Puppet show amb els guions en anglès escrits i adaptats pel mateix alumnat. L’animació de tot plegat va arribar per part de l’alumnat de 3r d’ESO d’Artesa que va oferir un dels números estrella del musical Mamma Mia i a més a més va posar tothom a ballar després d’ensenyar els passos clau de la coreografia.

Podeu clicar per veure tot el Programa 2nd Noguera Connection 2019.

Cliqueu sobre el pòster de la jornada per accedir a la Galeria d’imatges.

Podeu tornar a reviure el primer Noguera Connection clicant aquí.