Materials d’acollida: Mòduls de Noves Oportunitats per a alumnat vulnerable

La Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital  ha publicat a l’XTEC els següents materials:
Mòduls de formació de noves oportunitats, per facilitar l’acollida i la integració en els centres de formació d’adults de col·lectius d’alta vulnerabilitat, especialment de l’alumnat JMS (Joves Migrats Sols) de 16 a… Llegeix més»

Inscripció a les activitats de formació del PFZ 2019-2020

PRIMER TORN – Setembre 2019
S’obre el període d’inscripció a les activitats de formació del primer torn del Departament d’Educació. El període d’inscripció és del 12 al 27 de setembre de 2019. Les adjudicacions es podran consultar a partir del 9 d’octubre.
L’inici de les activitats està… Llegeix més»

Comencem el curs 2019-2020

S’acaba l’estiu i al setembre comença el temps d’escola, dels horaris organitzats. Us deixem el calendari del curs 2019-2020 amb els dies de lliure disposició assenyalats perquè el tingueu actualitzat.
Bona tornada!

Lliurament de premis del 6è concurs de vídeos d’Experiments de pel·lícula

Aplegats a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer, el 19 de juny de 2019 a les 17 hores s’han lliurat, entre altres, els premis del 6è concurs de vídeos d’experiments científics “Experiments de pel·lícula” de la Noguera, activitat dels Plans Municipal i Comarcal de… Llegeix més»

Segon Noguera Connection a Artesa de Segre

Aquest any des del seminari Projectes i materials plurilingües (GEP), en qual participen els instituts Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell i Els Planells d’Artesa de Segre, s’ha organitzat la segona trobada “Noguera Connection” per compartir experiències i projectes en anglès.
El centre que acollia la trobada… Llegeix més»