“Els 3 porquets” un conte musical

En el marc del Pla Municipal de Dinàmica Educativa s’ha dut a terme l’activitat coordinada per l’EMMB el “conte musicat”, on es mostren els instruments de l’orquestra i les seves possibilitats sonores dins d’aquesta formació a partir de l’adaptació musicada del conte “Els tres porquets”,… Llegeix més»

Presentació del Programa “Tenim la paraula” a la Noguera

Aquest curs 2019-2020, el Departament d’Educació comença el programa de comunicació oral Tenim la paraula!. Un programa que pretén contribuir a desenvolupar les competències orals de tot l’alumnat, amb la finalitat de millorar les habilitats comunicatives per expressar fets, opinions i sentiments, per poder així… Llegeix més»

Materials d’acollida: Mòduls de Noves Oportunitats per a alumnat vulnerable

La Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital  ha publicat a l’XTEC els següents materials:
Mòduls de formació de noves oportunitats, per facilitar l’acollida i la integració en els centres de formació d’adults de col·lectius d’alta vulnerabilitat, especialment de l’alumnat JMS (Joves Migrats Sols) de 16 a… Llegeix més»

Inscripció a les activitats de formació del PFZ 2019-2020

PRIMER TORN – Setembre 2019
S’obre el període d’inscripció a les activitats de formació del primer torn del Departament d’Educació. El període d’inscripció és del 12 al 27 de setembre de 2019. Les adjudicacions es podran consultar a partir del 9 d’octubre.
L’inici de les activitats està… Llegeix més»

Comencem el curs 2019-2020

S’acaba l’estiu i al setembre comença el temps d’escola, dels horaris organitzats. Us deixem el calendari del curs 2019-2020 amb els dies de lliure disposició assenyalats perquè el tingueu actualitzat.
Bona tornada!