La Ciència al Mercadal. 2a fira d’experiments

En el marc dels Plans Municipal i Comarcal de Dinàmica Educativa que organitzen l’Ajuntament de Balaguer, el Consell Comarcal i el Centre de Recursos Pedagògics de la Noguera, el 19 d’octubre s’ha celebrat a la ciutat de Balaguer la segona fira de la “Ciència al… Llegeix més»

Inscripció a les activitats de formació del PFZ 2018-2019

PRIMER TORN – Setembre 2018
S’obre el període d’inscripció a les activitats de formació del primer torn del Departament d’Ensenyament. El període d’inscripció és del 12 al 26 de setembre de 2018. Les adjudicacions es podran consultar a partir del 9 d’octubre.
L’inici de les activitats està previst a… Llegeix més»

Lliurament de premis dels Plans Municipal i Comarcal de Dinàmica Educativa

El 14 de juny, a la sala d’actes de l’ajuntament de Balaguer s’ha fet l’entrega de premis de 3 activitats significatives dels Plans Municipals i Comarcals de Dinàmica Educativa del curs 2017-18.
2a edició “M’expliques un conte”
Concurs d’impuls a la lectura en veu alta en col·laboració… Llegeix més»

Els alumnes de Vallfogona de Balaguer participen al projecte FER

Una clínica veterinària, una hípica o un gimnàs han estat algunes de les propostes que han presentat els alumnes de l’escola de Vallfogona de Balaguer en el marc del projecte FER