Programa COEDUCA’T

Coneixeu el programa Coeduca’t? L’objectiu és ajudar els centres educatius a potenciar i visibilitzar la perspectiva de gènere i la coeducació.

La coeducació és l’acció educativa fonamentada en el reconeixement de les potencialitats i individualitats de tot l’alumnat, independentment del seu sexe potenciant així la igualtat real d’oportunitats. La igualtat de gènere fa referència a la necessitat de corregir les discriminacions i valorar les diferències enriquidores dels dos sexes.

La coeducació proporciona tant a l’alumnat, com al professorat i a tota la comunitat educativa, estratègies que poden modificar les relacions de poder, d’abús i de limitacions estereotipades per a cada gènere, esdevenint veritables agents de transformació.

Al següent enllaç trobareu recursos, normativa, protocols i experiències per saber-ne més.

Infografia del programa COEDUCA’T