L’Escola Agnès de Sitges, primer centre educatiu del Garraf que s’adhereix al projecte Comunitat d’Aprenentatge

L’escola Agnès de Sitges és el primer centre educatiu del Garraf que s’adhereix a la Xarxa de Comunitats d’Aprenentatge. Es tracta d’un model educatiu que posa l’accent en tres objectius fonamentals: impulsar l’excel·lència i l’equitat amb un model de centre inclusiu basat en la igualtat de possibilitats, aconseguir l’èxit de resultats per a tothom, plantejant altes expectatives per a tot l’alumnat, i millorar la convivència a través del model dialògic de prevenció i resolució de conflictes.

Després de realitzar la votació a mà alçada i de fer el recompte de vots en una assemblea celebrada el passat divendres, 31 de maig, l’Escola Agnès de Sitges per unanimitat ha decidit entrar en aquest projecte.

L’objectiu per a l’Escola Agnès de Sitges és assolir els millors resultats acadèmics, establir les millors relacions interpersonals entre tota la comunitat, introduir canvis en la pràctica educativa, despertar il·lusions i optimisme, obrir el centre educatiu a tota la comunitat i sentir que tothom és partícip de l’educació.

A Catalunya hi ha una cinquantena de centres educatius a la Xarxa de Comunitats d’Aprenentatge. D’aquests, 40 estan en ple funcionament i 11, entre els quals l’Agnès de Sitges, es troben en fase de sensibilització.

Per a més informació sobre l’acte d’adhesiu cliqueu aquí.

Si voleu saber més sobre els projectes de Comunitats d’aprenentatge cliqueu el següent enllaç.