Acte de cloenda del Projecte de Parelles lingüístiques 2021-22

Cliqueu a la imatge per veure el vídeo.

El passat dimarts 7 de juny va tenir lloc la Cloenda de les parelles lingüístiques del curs 2021-22 a l’Espai Far de Vilanova i la Geltrú. Hi van assistir una setantena d’alumnes dels instituts Baix a mar, Xaloc, Cubelles i Vinyet. L’acte va consistir en una visita guiada als tres espais del Museu del Mar conduïda pels alumnes del Projecte Quimera de l’INS Baix de mar de 3r d’ESO. A continuació, es va fer una dinàmica de grup a càrrec de MusicTrainingLab.  Per finalitzar l’acte, la Queti Vinyals, del CNL, va  presentar el Programa Voluntariat per la Llengua i el regidor de Joventut de l’ajuntament de Vilanova i la Geltrú, l’Adrià Guevara, va posar punt final a la jornada amb el lliurament de diplomes a tot l’alumnat participant.

Esperem que el proper curs el projecte de Parelles lingüístiques continuï creixent fomentant així l’ús de la llengua catalana entre els joves.