Concurs BBVA de Dibuix Escolar per a escoles de Catalunya

Us presentem el 40è Concurs BBVA de Dibuix Escolar per a escoles de Catalunya.

El Concurs, convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes amb el suport de BBVA, s’adreça a totes les escoles de primària i d’Educació especial de Catalunya, amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària i d’educació especial en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com per fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient. Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

A la web podeu descarregar els contes: www.fcaixescatalanes.cat/premi/concurs-dibuix-escolar/

A més, al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com es poden trobar materials i recursos proposats per l’autora per treballar-los a l’aula.

Bases 2021

Contes per descarregar