Presentació del Manual La Recol·lecta

Participació infantil a les escoles de primària

Presentació del Manual La Recol·lecta

30 novembre, 16h – 17h / Format virtual

El proper 30 de novembre a les 16h se celebra la presentació del Manual La Recol·lecta, un manual per participar democràticament a l’escola per aprendre a transformar el món.

INFORMACIÓ I ENLLAÇ A LA PRESENTACIÓ

PROGRAMA DE LA PRESENTACIÓ

16h – Presentació

A càrrec d’Ismael Peña López, Director General de Participació Ciutadana i Processos Electorals del Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència; Ramón Grau Sánchez, Sub-director General d’Ordenació curricular del Departament d’Educació.

16:15h Experiències

Intervenció d’algunes de les escoles participants en el projecte que va original el manual.

16:55h Acomiadament de la sessió

INFORMACIÓ I ACCÉS A L’ACTE DE PRESENTACIÓ

MANUAL LA RECOL.LECTA

Els objectius del Manual La Recol·lecta són…

• Oferir al personal docent de les escoles de primària d’arreu de Catalunya eines  per promoure i facilitar la participació infantil i  la cultura democràtica a la seva comunitat educativa.
  • Proporcionar fitxes útils per posar en pràctica.
  • Facilitar la seva lectura amb un disseny interactiu

I sobre tot…. Respectar l’infant com a ciutadà de ple dret, com a única manera de construir una experiència participativa a l’escola

DESCARREGAR EL MANUAL