Beques Anglès Immersió Lingüística Curs 2021-2022

Us informem de l’oportunitat de participació en les beques del Programa d’immersió lingüística en anglès per estades d’una setmana durant el curs 2021-2022 amb opció a un dels dos torns: tardor de 2021 o primavera de 2022.

El Ministeri d’Educació i Formació Professional promou aquesta beca, adreçada a l’alumnat de 6è de Primària i 2n d’ESO, per incentivar la pràctica oral de la llengua anglesa en entorns comunicatius no formals. Així mateix, es tractaran temàtiques d’interès científic i mediambiental, i es conviurà amb alumnat d’altres territoris d’Espanya. La llengua vehicular de l’activitat és l’anglès. Per optar a la beca, caldrà presentar un projecte al voltant del següent eix: Science can make a better world.

Per a més informació, consulteu http://www.educacionyfp.gob.es/en/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/idiomas/inmersion-linguistica.html

Inscripcions fins al 14 de juny de 2021.

Accés a la resolució de la convocatòria