Bé per la BE! La biblioteca escolar, un bé irrenunciable

Tal i com informen des del web Bibliomèdia, el proper dissabte dia 30 d’abril del 2022 tindrà lloc a l’Hospitalet de Llobregat una matinal dedicada a la biblioteca escolar organitzada amb el suport de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat i l’Associació de Mestres Rosa sensat: Bé per la BE! La biblioteca escolar, un bé irrenunciable.

Ens reunirem i acomodarem a la Sala d’Actes de la Biblioteca Pública Tecla Sala de l’H entre les 9-9:30 del matí. En aquesta ocasió s’oferiran 3 activitats en 3 espais molt diferents.

El primer espai és a la pròpia Sala d’Actes de la biblioteca;  el segon és, a la Sala Infantil i el tercer espai el trobarem creuant el carrer. A l’espai Llamps i Centelles que de ben segur alguns de vosaltres ja coneixeu.

Els assistents podreu triar dues d’aquestes 3 activitats i així ho heu de consignar en el formulari d’inscripció. Com solem fer també hi haurà una petita pausa a mig matí i podreu optar en compartir el dinar en un restaurant proper.

Per a més informació accediu aquí