Premi “Participa a l’Escola 2022”: obert el termini de presentació de sol·licituds

Un any més es convoca el Premi “Participa a l’Escola“. Es tracta d’un certamen per a les escoles o instituts que han dut a terme durant el curs experiències de participació en què l’alumnat s’hagi involucrat en la vida del centre, projectes per construir un entorn escolar democràtic i participatiu. Si sou una escola que treballa perquè els seus membres es converteixin en subjectes actius que participen per a transformar el que els envolta, presenteu el vostre projecte!

Us hi animeu? Fent clic en aquest enllaç accedireu a les bases del certamen

Termini de presentació de sol·licituds

Fins l’ 1 d’agost de 2022Presenteu la vostra proposta en aquest altre enllaç

Què es premia?

Projectes del curs 2021-2022 que busquen construir una escola participativa i transmissora dels valors democràtics.

Categories del premi

Els centres poden presentar les sol·licituds acollint-se a una de les dues modalitats:

• Centres ubicats en poblacions de fins a 20.000 habitants (dos guanyadors per aquesta modalitat).
  • Centres ubicats en poblacions de més de 20.000 habitants (dos guanyadors per aquesta modalitat).

Quantia del premi

L’escola o institut guanyadors de cada modalitat rep 8.000 € i un diploma de reconeixement que es lliura en un acte al centre mateix durant el curs següent al qual s’ha produït l’experiència.

MÉS INFORMACIÓ SOBRE EL PREMI “PARTICIPA A L’ESCOLA”