Webinars sobre la biodiversitat als patis

L’objectiu del projecte Patis Biodivers és portar a terme investigacions autèntiques sobre la biodiversitat del pati de l’escola i poder extreure’n dades que siguin d’interès científic. Durant el curs passat, es van generar de manera col·laborativa amb professorat participant de les escoles de Vic un seguit de material didàctics amb l’objectiu d’investigar la biodiversitat d’invertebrat, d’ocells i de plantes del pati; unes guies d’identificació de la flora i la fauna més comuns i unes propostes per portar a terme un bioblitz als patis de les escoles. El projecte està liderat per un equip de persones del Grup de Recerca en Construcció de Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i està finançat per la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología.

Durant el curs 2022/23, s’organitzen 4 webinars de 1,5 hores de durada per presentar els materials i els recursos del projecte. Trobareu el formulari d’inscripció a sota de cada sessió. És necessari fer la inscripció per cada una de les sessions de manera independent. El formulari d’inscripció es tancarà una setmana abans de la data prevista de la sessió. Dos dies abans de la sessió, rebreu un correu amb l’enllaç i la presentació en format pdf.

• Investiguem la biodiversitat d’invertebrats del pati: recursos i estratègies per investigar els insectes i els invertebrats no insectes més comuns al pati.
    • Dimarts 24 de gener del 2023. De 17:30 a 19:00.
    • Inscripcions (obertes fins el 17 de gener del 2023)
  • Dimarts 28 de febrer del 2023 de 17:30 a 19:00.
    • Investiguem la biodiversitat d’ocells del pati: recursos i estratègies per investigar els ocells més comuns al pati.
    • Inscripció (oberta fins el 21 de febrer del 2023)
  • Dimarts 28 de març del 2023 de 17:30 a 19:00.
    • Investiguem les plantes: recursos i estratègies per investigar els arbres, herbes i arbustos més comuns al pati.
    • Inscripció (oberta fins el 21 de març del 2023)
  • Dimarts 25 d’abril del 2023 de 17:30 a 19:00.
    • Organitzem un bioblitz al pati de l’escola: inventariem la biodiversitat del pati de l’escola.
    • Inscripció (oberta fins el 18 d’abril del 2023)