Tots Sants, Halloween, Dia de Muertos… al BlocTeka de l’Escola Cossetània

Aquesta setmana arriba la primera festa del calendari de tardor: Tots Sants, Halloween, Dia de Muertos…

És una festa que té tants noms com maneres diferents de celebrar-la, però totes tenen el seu origen en les creences dels antics celtes que es basaven                                                        en el record dels seus difunts.

Tot i que és saludable poder parlar en qualsevol moment de la mort amb els nostres infants sense esperar que irrompi de sobte a la nostra vida familiar, la festa de Tots Sants ens ofereix una bona oportunitat per fer-ho d’una manera tranquil·la, desvinculada de la tragèdia i més connectada amb una celebració cultural i fins i tot festiva.

És per això que aquests dies, la biblioteca de l’escola Cossetània us ofereix una exposició de llibres, contes i pel·lícules que us poden ajudar a tractar aquest tema en família.

Cliqueu aquest enllaç per saber-ne més: Tots Sants, Halloween, Dia de Muertos… al BlocTeka