Premis Baldiri Reixac 2108-2019

Per a escoles amb voluntat transformadora, per a mestres compromesos i innovadors, per a alumnes curiosos i creatius. Per a tots vosaltres , ja és aquí la 41a edició dels Premis Baldiri Reixac.

Els Baldiri reconeixen, impulsen i fan realitat projectes educatius que donin resposta als reptes de l’educació del segle XIX, que s’enfrontin al fracàs escolar i a la desigualtat educativa, que impulsin les noves competències, que generin oportunitats, que eduquin en la solidaritat o la inclusió social.

Es pot presentar professorat i mestres d’escoles, zones escolars, instituts, llars d’infants, centres de formació d’adults, escoles d’educació especial d’arreu dels territoris de parla catalana.

El termini per presentació és fins el 27 de gener del 2019

Per a més informació cliqueu aquí.