Novetats d’abril a la Biblioteca Manuel de Pedrolo de Ribes

Aquí teniu les novetats rellevants del mes d’abril en l’àmbit de l’educació que s’han incorporat  al fons bibliogràfic de la Biblioteca Pública Manuel de Pedrolo de Sant Pere de Ribes.

Esperem que sigui del vostre interès!

Garcés, Marina;
Escola d’aprenents
Galaxia Gutemberg 2020
Tots som aprenents al taller on s’assagen les formes de vida possible. Educar no és aplicar un programa. Educar és l’art d’acollir l’existència, elaborar la consciència i disputar els futurs. Dins i fora de les escoles, l’educació és una invitació: la invitació a prendre el risc d’aprendre junts, contra les servituds del propi temps.
Paynel, Jeanne-Marie;
Les 100 regles d’or del mètode Montessori
Larousse 2019
Un llibre per descobrir l’univers Montessori i la seva filosofia de vida.Fa poc més de cent anys, una doctora italiana, Maria Montessori, creava un mètode innovador, pragmàtic i creatiu per estimular els infants i proporcionar-los el plaer d’aprendre i progressar. Des de llavors, a tot el món, el mètode Montessori no ha deixat de despertar un entusiasme creixent per part dels pares i dels educadors.Aquest llibre ofereix als pares la possibilitat de comprendre els fonaments teòrics del mètode Montessori, la seva manera d..
López, Marta;
Acompañar educando
Aljibe 2020
A través de los ojos de una maestra, esta obra lleva al lector a reflexionar sobre ello, a la vez que aporta ejemplos prácticos de cómo llevar a cabo una enseñanza basada en el aprendizaje libre. Se presentan actividades y juegos (centrados básicamente en el área de lengua y matemáticas), que cualquier docente, más allá de los recursos que tenga, puede elaborar por sí mismo.
García, Tania;
Germans, educar la relació entre els teus fills
Penguin 2020
«L’objectiu d’aquest llibre (…) és ajudar-te a entendre que la relació entre els germans és una de les relacions més importants que tindran els teus fills a la vida.»
Germans explora un dels vincles més màgics i complexos de la vida, i ofereix les eines fonamentals per educar la relació entre els teus fills sense crits ni baralles, donant a cadascú el que necessita.