LECXIT al GARRAF

Lecxit  és un programa de la Fundació Bofill , que té per objectiu incrementar l’èxit educatiu dels nens i nenes a través de la millora de la comprensió lectora.

Intervenen al programa escoles de primària, instituts i biblioteques. Les escoles trien l’alumnat que es beneficiarà del projecte i els instituts aporten les persones voluntàries que fan d’acompanyants a la lectura (estudiants de secundària) a través dels programes de  Servei Comunitari .

Per acabar, les biblioteques ofereixen espais per desenvolupar l’activitat i, en alguns casos, també canalitzen voluntariat (persones adultes).

La Fundació Bofill col·labora amb les formacions del voluntariat i també aporta material per incentivar la lectura. L’èxit del programa depèn del compromís del voluntariat, de les famílies i de la coordinació entre referents de centres.

Enguany, seguim amb el LECXIT amb totes les ganes i forces  als centres de Les Roquetes dins de l’immillorable espai de la Biblioteca Josep Pla, i ho engeguem a Cubelles amb l’Escola Vora del Mar, l’INS Cubelles i la novíssima Biblioteca Mn. Joan Avinyó.

Desitgem que aquest projecte vagi creixent de mica en mica i arribi a tots els municipis i centres del Garraf.