Formació sobre l’entrenament de la memòria, millora de l’aprenentatge i salut cognitiva

Des del Servei d’Orientació Educativa i Participació de l’Alumnat s’ofereix l’activitat formativa Entrenament de la memòria, millora de l’aprenentatge i salut cognitiva (2003070519) per als centres educatius de primària i secundària.

La formació presenta pautes i estratègies concretes per tal que els alumnes puguin desenvolupar la memòria tenint en compte els factors cognitius i emocionals de l’aprenentatge i està dinamitzada per la Fundació Rosa María Vivar, una fundació amb la missió de conscienciar de la importància d’entrenar la memòria i altres funcions cognitives des de la infantesa i al llarg de tota la vida, tot potenciant l’aprenentatge i la millora de la salut cognitiva per a una millor qualitat de vida davant malalties neurodegeneratives.

Podeu fer la inscripció fins el 25 de gener de 2023 al següent enllaç.