18a edició del concurs escolar: Consumòpolis

Consumópolis és un lloc web amb accés a informació i a activitats sobre el consum responsable. És també un punt de trobada que afavoreix l’intercanvi d’opinions i experiències entre tots els que consideren fonamental la formació en matèria de consum.

En aquesta edició s’organitza un concurs escolar adreçat a l’alumnat de cicle superior d’educació primària, d’ESO i Formació Professional Bàsica que vol fomentar l’adopció d’hàbits de consum crítics, sostenibles i solidaris i la implicació tant del professorat com de l’alumnat. El període d’inscripció és del 4 d’octubre de 2022 fins al 22 de febrer de 2023, ambdós inclosos.

Per a més informació podeu consulteu el web o adreçar-vos a l’Escola del Consum de Catalunya: aula.consum@gencat.cat