Entendre i desenvolupar la dimensió digital de la biblioteca escolar

El passat dijous 25 de novembre vàrem realitzar la quarta vídeoconferència del Cicle de Vídeo Tastets en temps de Lectura, “Entendre i desenvolupar la dimensió digital de la biblioteca escolar” a càrrec del Júlia Baena, bibliotecària que imparteix classe al Màster de Biblioteca Escolar i promoció de la Lectura de la Facultat d’Educació de la UB. Aquesta  mateixa conferència era la segona sessió del Seminari de Coordinació de Biblioteques Escolars del Garraf.

En aquesta interessant i amena xerrada la Júlia ens va parlar de què és un biblioteca escolar digital, quins elements hi ha d’haver, com la podem desenvolupar de manera realista i adaptada al nou context amb els recursos existents i quins beneficis comporta per a la comunitat educativa. Durant la seva exposició ens va presentar un bon nombre de recursos, exemples, idees … per crear o millorar la dimensió digital de la nostra biblioteca escolar.

Us animem a visionar-la en cas que no hagueu pogut assistir-hi en directe o bé a repassar-la si vau poder estar-hi present.