Cloenda XERREM JUNTS

El dimarts 30 de juny es va tancar el cicle de trobades i converses en llengua catalana amb les famílies nouvingudes de l’Escola Ginesta (VNG), per tal de millorar la seva correcció i qualitat lingüística.

Han estat uns espais socials de reunió i comunicació on la Montse Rovira i en Carles Prats, com a persones voluntàries, han treballat amb el projecte Xerrem junts de la CAL.

Volem agrair-los la gran tasca que han dut a terme com a guies, perquè  han animat als “xerraires” a fer que el català també sigui la seva llengua. Sense la dedicació del voluntariat, aquest intercanvi no hagués estat possible.

Menció especial a en Jordi Esteban de la CAL, a la Teresa Tort del CPNL, a la Marta Ferrer com ALIC del Garraf, i a la Xènia Solichero que ha liderat aquest grup de famílies al centre on exerceix de cap d’estudis.

A l’Institut BaixaMar i a l’Escola l’Arjau de VNG també s’ha promogut aquest espai per treballar la fluïdesa oral de nous parlants de català.

Us animem a seguir mantenint aquest projecte pel proper curs 2023-24, el qual afavoreix la promoció de la llengua catalana des de l’equitat i la col·laboració.