Autisme amb futur, nova entitat per fer Servei Comunitari

L’entitat “Autisme amb futur”, amb seu a les comarques del Garraf i el Penedès, s’ofereix per desenvolupar actuacions de Servei Comunitari amb els centres de secundària de la comarca que així ho desitgeu.
Aquesta col·laboració comportaria la participació de l’alumnat, conjuntament amb els monitors de l’entitat, amb les activitats de suport i lleure que organitzen per a les persones amb TEA (Trastorn Espectre Autista), així com la realització de xerrades de conscienciació i sensibilització envers aquest trastorn adreçades als alumnes.
Per contactar amb l’entitat ho podeu fer mitjançant la seva adreça electrònica: autismeambfutur@gmail.com
o bé dirigir-vos al CRP del Garraf.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *