3r. ANIVERSARI de la XEPIG

Benvolguts i benvolgudes mestres del Garraf,

Tot i que sembla que va ser ahir, ja fa tres cursos que vàrem engegar la Xarxa d’Escoles Públiques Inquietes del Garraf (XEPIG) – Xarxa de formació i suport a la revolta pedagògica. En aquest temps, hem tingut l’oportunitat de sortir de les nostres aules per conèixer altres realitats educatives, descobrir nous còmplices i enriquir-nos a través dels punts forts de les escoles públiques properes. En aquest recorregut, hem anat construint un llenguatge propi, des de l’emoció, el desequilibri i la reflexió compartida i hem pogut inspirar-nos i apoderar-nos per tirar endavant processos de transformació educativa, perquè les nostres escoles siguin espais cada vegada millors on aprendre i viure.

Per tot això i amb la intenció de compartir aquest temps compartit i el desig de continuar caminant, ens complau convocar-vos a la primera sessió plenària de les escoles inquietes, prevista pel dimecres 24 d’octubre a la Masia d’en Cabanyes, a les 17:30h.

La vostra assistència és imprescindible per celebrar el 3r aniversari de la XEPIG, així com per decidir col•lectivament quin serà, a partir d’ara, el nostre camí cap al far de la revolta pedagògica.

Per tot això, us hi esperem amb molta il•lusió.

No hi falteu!

El grup impulsor de la XEPIG – Equips de revolta

P.D.: Encara que no hàgiu format part de la xarxa fins ara, hi esteu totes convidades.