Gala final del XVII Certamen de Lectura en Veu Alta

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, amb l’objectiu de promocionar la llengua i la cultura catalanes mitjançant un acord de col·laboració amb els Departaments d’Educació i Cultura de la Generalitat de Catalunya.

El dimarts, 15 de juny, es va poder gaudir telemàticament de la Gala del XVII Certamen de lectura en Veu Alta corresponent al present curs escolar, 2020-21.

L’Àleix Pérez, de l’Escola Sant Jordi de Vilanova i la Geltrú, ha estat un dels guanyadors en la categòria Grumets vermells (Cicle Mitjà d’Ed. Primària). Un altre dels representants de la nostra comarca, el Llúria Torras, de l’Escola El Cim de Vilanova i la Geltrú, ha estat també un dels guanyadors en aquest cas en la categoria de Grumets verds (cicle Superior de d’Ed. Primària).

Moltes felicitats guanyadors i a la resta de participants. Tots i totes sou guanyadors/es!!!!

Podeu visualizar la gala si cliqueu aquest enllaç al canal de Youtube.