Conferència del Daniel Cassany a la UPC.

El passat set de febrer va tenir lloc a la Sala d’actes de la UPC de Vilanova i la Geltrú la conferència “Ensenyar a escriure a les escoles i instituts del segle XXI”, a càrrec del Daniel Cassany, professor titular d’Anàlisi del discurs de la Universitat Pompeu Fabra i investigador especialitzat en el camp de la comunicació escrita. La conferència està alineada amb els objectius del Programa AraESCRIC que promou el Departament d’Ensenyament amb l’objectiu d’ajudar els centres a millorar la competència escrita dels alumnes per augmentar-ne la capacitat de comunicació i el rendiment acadèmic i així, afavorir-ne l’èxit educatiu.

El ponent va posar a disposició de tothom que pogués tenir interès en el tema tractat la presentació i altres materials en aquest enllaç: Igualment va animar els assistents a posar-se en contacte amb ell si tenien dubtes sobre qualsevol dels aspectes tractats.