Trobada grans (3r-4t-5è-6è- 1r ESO) 30-11-23

La primera sessió de les Trobades al CREDA d’alumnes grans, va anar molt bé. Van venir: el Dylan, el Daniel, la Peije, l’Izan, el Thiago, l’Eva, la Franyelin i la Lola.

La majoria ja havien vingut a altres trobades i els va fer molta il·lusió tornar-se a veure aquest curs. Pels que eren nous es van tornar a presentar, per això s’anaven passant un “cabdell de fil” i qui el rebia deia el seu nom, el de l’escola, el curs i el nom de la seva logopeda.

A continuació, per saber una mica més els uns dels altres vam fer el joc de preguntes amb dos daus grans. Algunes preguntes eren: quin dia és el teu aniversari, tens germans o germanes, tens alguna mascota, on vius, quins dibuixos animats t’agraden, etc. Vam passar una bona estona escoltant el que explicaven i vam trobar que tenien coses en comú.

Seguidament van haver de memoritzar un recorregut, fet de rotllanes de colors, per arribar a trobar una endevinalla que calia llegir i la resta de companys havien de respondre. Tots van voler participar en l’activitat i ho van resoldre molt bé.

Per saber els propers dies de trobades els hi vam donar un calendari que el van personalitzar.

Per últim, van baixar a trobar els pares i els van convidar a participar al joc de les endevinalles.

Esperem que us ho hagi passat molt bé. Ens veiem a la propera Trobada!!

Nora i Nuria.

.                  .              .         .