Servei d’Intèrpret de LSC per a Alumnes

Aquells alumnes que vulguin demanar servei d’intèrpret per realitzar estudis de postobligatòria (cicles formatius de grau mig/superior o batxillerat) ho han de demanar a l’institut, en el moment de fer la matrícula. Aquesta petició es fa amb el document de sol·licitud que podeu trobar fent clic a la següent imatge.

SOL·LICITUD A EMPLENAR PER L’ALUMNE

Posteriorment a la vostra sol·licitud, l’institut ens ha de comunicar la vostra petició i ens ha de lliurar un document on es fan constar les assignatures, hores, temporalització i altres informacions necessàries per poder determinar, de forma definitiva, les hores de suport que necessitareu. Si vosaltres mateixos porteu aquest full de sol·licitud a l’institut (sense emplenar), tot serà més fàcil perquè molts dels centres mai han fet servir aquest servei amb anterioritat.

SOL·LICITUD A EMPLENAR PEL CENTRE EDUCATIU

Si un cop assignat el servei per a un curs determinat, el centre realitza alguna activitat educativa fora de l’horari aprovat que requereix una assignació d’hores extraordinària, caldrà que el centre realitzi la petició al centre amb el formulari següent que haurà de fer arribar per correu electrònic a l’adreça fons@credajordiperello.cat

SOL·LICITUD A EMPLENAR PEL CENTRE EDUCATIU

MOLT IMPORTANT!!

Abans de fer la petició formal a l’institut, us recomanem que us poseu en contacte amb la direcció del CREDA per tal que es pugui fer, amb l’antelació suficient, la previsió del servei (reserva d’hores aproximades, professionals, etc.), així com, per poder fer el seguiment de la vostra sol·licitud.