Interessant entrevista a una noia amb sordesa

“Andrea es una chica con hipoacusia bilateral pregona desde los 16 meses y usuaria de audífonos, su tesoro. Cada vez tiene más interés en la cultura de sordos y en la lengua de signos. Defiende que sumar maneras de comunicarse -en cualquier sentido- enriquece, y más cuando hay luchar y esforzarse el doble para conseguir lo mismo. Tiene un ideal: sordos y oyentes trabajando juntos”.… Llegeix més»

VIII Jornada d’Inclusió Digital

La VIII Jornada d’Inclusió Digital permetrà l’intercanvi d’experiències de centres i serveis educatius que afavoreixen el paper protagonista de l’alumne en el seu aprenentatge tot aprofitant el potencial que té la tecnologia per a personalitzar els entorns i per interactuar i participar a l’aula i més enllà.… Llegeix més»

Col·laboració del nostre CREDA amb el CFGS d’Audiologia Protètica

EL CREDA Jordi Perelló col·labora en la formació dels alumnes del CFGS d’Audiologia Protètica de l’Institut Castellarnau de Sabadell. Aquesta col·laboració s’ha traduit en una sèrie d’actuacions, algunes de les quals s’han realitzat a la seu del CREDA i d’altres al mateix institut.… Llegeix més»

Escoltar amb dignitat

Article de “El País” en el que a través d’una persona sorda, en Marcos Lechet, es crida l’atenció de l’opinió pública i de les Administracions sobre el problema de l’accés i el caríssim manteniment dels implants coclears. En Marcos, encara avui, continua lluitant per a que els diners no siguin un obstacle per a escoltar amb dignitat.

Per accedir a l’article sencer cliqueu AQUÍ

Google llença dues ‘apps’ per a persones amb pèrdua auditiva

Un investigador sord de Google, Dimitri Kanevsky, ha treballat durant 30 anys en les tecnologies de reconeixement de veu i comunicacions i com a fruit d’aquest treball Google ha llençat dues aplicacions per a persones amb pèrdua aditiva: Live Transcribe i Sound Amplifier.
Live Transcribe és  una… Llegeix més»

Formació a Blanquerna “La Capsa dels Sons: recursos i activitats…”

Blanquerna organitza un curs de 15 hores titulat “Les Capses dels Sons. Recursos i activitats per a l’adquisició dels sons de la parla en infants” que impartirà la nostra companya Mercè Calafí durant el mes de gener (3 sessions en dimecres) i el dissabte 2… Llegeix més»