Moltes gràcies, logopedes!!

La revista “Logopèdia” del CLC del passat mes de desembre va dedicar el número al tema “La logopèdia en les malalties minoritàries”. En aquest monogràfic es va publicar una entrevista als pares del Pau, un nen amb la síndrome de Prader Willi, que rep l’atenció… Llegeix més»

Les Capses dels Sons. Recursos i activitats per a l’adquisició dels sons de la parla en infants

La Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport de Blanquerna – Universitat Ramon Llull organitza aquest curs adreçat a mestres , logopedes i psicòlegs amb l’objectiu de proporcionar recursos per acompanyar els infants en la capacitat de comunicació en diferents contextos amb l’objectiu de posar en pràctica activitats per l’estimulació de la percepció i producció de sons de la parla i per al desenvolupament dels nivells de consciència fonològica (so, síl·laba i paraula) a partir del recurs de creació pròpia “Les Capses dels Sons”.… Llegeix més»

El Joel Bueno es presenta

El Joel Bueno, alumne amb SAAC atès pel nostre CREDA, ens ha fet arribar aquest vídeo a través de la seva logopeda, l’Anna Ferrer. El Joel ens parla d’ell, de les seves aficions i de les coses que fa, especialment comunicar-se amb la seva tablet i el sintetitzador de veu que controla amb la mirada. També fa música amb el programa EyeHarp. I donem fe de que ho fa molt bé!! El curs passat el Joel ens va oferir un petit concert a tots els professionals del CREDA en el marc de la festa de final de curs que es va fer a Santa Perpètua.

Gràcies Joel per compartir aquest vídeo amb nosaltresl!

Herois del TEL

La nostra companya Àngels Barbero ens ha fet arribar aquest vídeo d’un alumne que havia estat atès fa uns anys pel sector de Badia. El propi alumne, l’Izan Rincón, l’ha penjat al Youtube i vol que se’n faci difusió. En el video, l’Izan ens parla del seu trastorn, de les dificultats que té i, especialment, de com se’l pot ajudar. És un vídeo molt interessant. Gràcies Izan!… Llegeix més»

Interessant entrevista a una noia amb sordesa

“Andrea es una chica con hipoacusia bilateral pregona desde los 16 meses y usuaria de audífonos, su tesoro. Cada vez tiene más interés en la cultura de sordos y en la lengua de signos. Defiende que sumar maneras de comunicarse -en cualquier sentido- enriquece, y más cuando hay luchar y esforzarse el doble para conseguir lo mismo. Tiene un ideal: sordos y oyentes trabajando juntos”.… Llegeix més»