CREDA Jordi Perelló
CREDA Jordi Perelló
Atenció Primerenca
Atenció Primerenca
Grups de Llenguatge d'Ed. Inf.
Grups de Llenguatge d'Ed. Inf.
CREDA Jordi Perelló
CREDA Jordi Perelló
Atenció Primerenca
Atenció Primerenca
Professionals
Professionals
Parc Taulí
Parc Taulí
Grups de Llenguatge d'ESO
Grups de Llenguatge d'ESO
Formació
Formació
Espiral-Coclea
Inici
GestCREDA
ePèrgam
Pinterest
intranet
  • El CREDA
    • Què és
    • Serveis
      • Servei d’Atenció Primerenca
      • Fons Documental
    • Equip
    • Horari i calendari
    • On som
    • Història
      • Biografia Dr. Jordi Perelló
    • Altres CREDA
  • PROFESSIONALS
    • Guies
      • Guies Sordesa
      • Guies Trastorn del Llenguatge
      • Guia Abans de les Primeres Paraules
    • Formació
      • L’alumne amb sordesa a l’aula ordinària – Gener 2019
    • Recursos didàctics
      • Comunicació
      • Audiologia
      • Fonètica-Fonologia
      • Lèxic
      • Morfosintaxi
      • Lectoescriptura
      • Llengua de Signes
    • Nous Materials del Fons
  • FAMÍLIES I ALUMNES
    • Orientacions i informació
      • Modalitats d’escolarització
      • Comunicació infantil durant el primer any de vida
    • Guies
    • Activitats
      • Mira què fem – El bloc dels alumnes del CREDA
      • Grups de Llenguatge – Sordesa
      • Trobades al CREDA – T. Llenguatge
  • ENTITATS
  • RECURSOS TAC
    • Accessibilitat
    • Aplicacions (Apps)
    • Eines TAC
    • Recursos Web
  • Inici
  • Guies
  • Guies Sordesa

Guies Sordesa

 

hipoacusia Protocol per a la detecció precoç, el diagnòstic, el tractament i el seguiment de la hipoacúsia neonatal
pautes-deteccio Pautes per a la Detecció de Pèrdues Auditives
llenguatge_escola L’ús del llenguatge a l’escola. Propostes d’intervenció per a l’alumnat amb dificultats de comunicació i llenguatge
 Dossier bressol Els alumnes amb sordesa a l’escola bressol
Alumnes sordesa EI-CI Els alumnes amb sordesa a l’escola: educació infantil i cicle inicial
Dossier CM-CS Els alumnes amb sordesa a l’escola: cicle mitjà i superior de primària
Els alumnes amb sordesa a l’ESO i a la postobligatòria
Dossier ESO MEC Alumnado sordo en Secundaria. ¿Cómo trabajar en el aula?
Dossier llengua de signes L’ús de la llengua de signes a l’escola
Els comportaments lingüístics de l’LSC. Instruments i estratègies d’intervenció

Guies Sordesa

Recull de guies sobre la pèrdua auditiva o el llenguatge destinades a professionals de l'àmbit educatiu.

Professionals

  • Guies Sordesa
  • Guies Trastorn del Llenguatge
  • Formació
    • L’alumne amb sordesa a l’aula ordinària – Novembre 2017
  • Recursos didàctics
    • Comunicació
    • Audiologia
    • Fonètica-Fonologia
    • Lèxic
    • Morfosintaxi
    • Lectoescriptura
    • Llengua de Signes
    • Nous Materials del Fons

Categories

  • Activitats
  • Aplicacions (Apps)
  • Audiologia
  • Comunicació
  • Entitats i Associacions
  • Famílies
  • Fonètica-Fonologia
  • Formació
  • General
  • Grup 1: Educació Infantil
  • Grup 2: Cicle Inicial
  • Grup 3: Cicle Mitjà
  • Grup 4: Cicle Superior
  • Grup 5: ESO
  • Grup 6: Joves Post-obligatòria
  • Grups de Llenguatge – Sordesa
  • Lectoescriptura
  • Lèxic
  • Llengua de Signes
  • Morfosintaxi
  • Nous Materials del Fons
  • Portada
  • Professionals
  • Recursos
  • Recursos TAC

Segueix-nos!

CREDA Jordi Perelló
C/ Francesc Izard, 15
08208 Sabadell Catalunya Espanya
93 723 33 13
mapa | contacte

Visites:

520439

Avís legal | Sobre el web | ©2021 Generalitat de Catalunya | Fet amb WordPress

CREDA Jordi Perelló | https://serveiseducatius.xtec.cat/creda-jordiperello
Aneu a la barra d'eines
  • Logotip Generalitat
  • Logotip XTEC
    • XTEC
    • Edu365
    • Edu3
    • Sinapsi
    • Alexandria
    • Xarxa Docent
    • ARC
    • Merlí
    • jClic
    • Linkat
    • Odissea
    • Àgora
  • Entra