Grup 2: Segon de Cicle Inicial i Cicle Mitjà (8 de maig de 2024)

Benvolgudes famílies i logopedes!

Avui dimecres 8 de maig hem continuat amb les activitats de Grups de Llenguatge al CREDA amb l’alumnat de 2n, 3r i 4t. Han vingut el Jan, la Dúnia, el Nico, la Lucía D., l’Hugo, la Lucía L., l’Esteban, la Natàlia, el Carles i l’Aaron.

En primer lloc, hem fet les activitats de benvinguda i presentació que han consistit en dir el nostre nom, la nostra logopeda, a quina escola anem i cadascú ha explicat alguna cosa que volia compartir amb la resta (s’acosten alguns aniversaris, un viatge, les nostres mascotes…).

Seguidament, hem fet un joc de moviment, anomenat “Cercles de colors”. Hem dividit el grup en dos equips iguals i hem numerat cada equip de l’1 al 5. Hem posat cercles de colors a terra i l’adult ha dit un objecte i un número, ex. “HERBA 2”. El número dos de cada equip ha hagut de córrer i ficar-se al cercle corresponent al color de l’objecte. Hem dit paraules com sol, kiwi, lluna… Després els hi hem complicat una mica la tasca dient paraules amb més d’un color: síndria, maduixa, arc de sant martí, etc i fins i tot hem dit més d’un número.

A continuació hem fet una descripció de targetes amb suport visual. Amb tot el grup, han anat sortint voluntaris i un dels alumnes ha agafat una carta amb un dibuix que ha hagut de descriure als altres i aquests, han fet el dibuix segons la descripció feta. Només ens ha donat temps de fer-ne dos: un de la xocolata per part del Nico i un gos per part de l’Aaron.

Per acabar, han entrat les famílies i hem fet el joc del STOP on la Lucía L. ha estat la més ràpida de la tarda. Aquest joc consisteix en donada una lletra, dir paraules que comencin per aquesta (un nom de persona, un menjar, un animal, un color i un esport). Us deixem algunes fotografies de la sessió d’avui. Moltíssimes gràcies a tots i totes per venir avui.

Us esperem a la pròxima trobada que serà el dia 12 de juny a les 15h per fer la Festa de fi de curs!

Sara i Erika!