Servei d’Audiologia

El CREDA disposa de servei d’audiologia, on realitzem controls audiològics i protètics dels infants i alumnes, per tal de comprovar l’estat de les seves capacitats auditives i assegurar un bon guany protètic de les seves pròtesis.

Donem atenció audiològica, a tots els infants i alumnes que tenen un diagnòstic mèdic de sordesa neurosensorial o transmissiva permanent bilateral, en les edats compreses entre els 0 i es 18 anys.

Ajudem a les famílies i les acompanyem en el moment d l’adaptació protètica, gràcies al cribratge auditiu universal els infants que arriben al CREDA són molt petits i necessitem que es realitzi una bona adaptació protètica primerenca per tal d’ajudar al desenvolupament del llenguatge oral. D’altra banda també fem l’acompanyament a les famílies d’alumnat amb sordesa detectada de forma més tardana, i en els canvis de pròtesis que realitzaran al llarg de la seva etapa educativa.

També aconsellem sobre les diferents ajudes tècniques que poden ajudar a millorar l’audibilitat a l’aula.

Les famílies es poden posar en contacte amb l’audioprotesista a través del correu audiologia@credajordiperello.cat o, bé, per via telefònica trucant al 93 723 33 13. L’horari d’atenció telefònica és els  dimarts de 13h a 15h.