Grup 3: Cicle Superior (24 d’abril de 2024)

Hola a tothom!

El dimecres dia 24 d’abril hem continuat amb les activitats del tercer trimestre dels Grups de Llenguatge amb l’alumnat amb sordesa de Cicle Superior (5è i 6è). Han vingut el Rauly, la Karina, el Jesús, la Mira i la Ivet.

Hem començat presentant-nos com és habitual i hem seguit amb una activitat d’estructuració de frases basada en el clàssic joc dels vaixells. Els infants han fet dos equips i havien d’endevinar on eren els vaixells de l’equip contrari fent frases segons el taulell del joc que hem creat. Els guanyadors han estat la Mira, el Jesús i la Karina però tothom s’ho ha passat molt bé.

Us esperem a la darrera trobada que serà el dia 5 de juny a les 15:30h en una sessió conjunta amb l’alumnat d’ESO. Moltíssimes gràcies a tots i totes per venir! A continuació us deixem amb algunes fotografies de la sessió d’avui.

Sara i Erika