Grup 4: ESO (17 d’abril de 2024)

Hola a tothom!

Ahir dimecres dia 17 d’abril hem continuat amb les activitats del tercer trimestre dels Grups de Llenguatge amb l’alumnat amb sordesa de l’ESO amb el Martí, l’Ada i el Moha. Teníem unes activitats previstes però vam canviar-les per una altra proposta que ens va arribar el dia abans i que vam pensar que seria molt interessant per a ells i elles:

Ens va contactar la Cloe, una noia sorda que ha estudiat Belles Arts i que volia fer una tasca amb l’alumnat sord d’institut. La sessió girava al voltant de les emocions i de com ens sentim.

A la primera activitat, hem fet un exercici d’autoconeixement i ens hem posat en cercle. En un paperet hem escrit una emoció sentida recentment i els hem posat a un bol. Cadascú agafava un paper a l’atzar i hem llegit l’emoció i hem pensat si en algun moment ens hem sentit d’aquesta manera i ho hem compartit amb la resta.

Tot seguit la Cloe ens ha llegit una cita del llibre Sedúcete para seducir de Eva Bach i Pere Darder sobre la por: “La por ens acompanya durant tota la nostra vida i intervé en les nostres activitats i relacions. Per por deixem de fer moltes coses o en fem altres que no volem. Per sentir-nos segurs ens deixem portar per la por i, de mica en mica, renunciem a allò que ens agrada i acabem per desconèixer-nos a nosaltres mateixos”.

Per acabar hem mostrat la nostra activitat fent un dibuix basat en les 5 pells del pintor Hundertwasser.

Agraïm molt a la Cloe haver estat amb nosaltres! Moltíssimes gràcies a tothom per venir! Us deixem a continuació algunes fotos de la sessió d’avui.

Us esperem a la Festa de Fi de Curs que serà el dia 5 de juny!

Sara i Erika