55. Materials i metodologia del Camp d’Aprenentatge (CF, UNI i ADULTS) ACTIVITAT ESTADA GUIADA

Cicles Formatius, estudis universitaris i adults.
Activitat pedagògica dirigida a l’alumnat universitari i de Cicles Formatius que desitgi conèixer, com a contingut curricular dels seus estudis, els materials didàctics, les estratègies, les instal·lacions i la metodologia del Camp d’ Aprenentatge. S’implementa a les instal·lacions especialitzades del Camp d’Aprenentatge. S’acompanya d’assessorament didàctic, logístic i curricular.
  1. Descobrir què és un Camp d’Aprenentatge, aproximant-se a les metodologies que s’utilitzen i les temàtiques específiques d’aquest Servei Educatiu, amb la finalitat d’identificar i conèixer recursos didàctics, pedagògics i estratègies que esdevinguin d’utilitat en la trajectòria acadèmica i professional.
  2. Reconèixer maneres de divulgar i aproximar el patrimoni de la ciutat de Tarragona, a partir de les activitats del Camp d’Aprenentatge, amb l’objectiu de valorar-lo i tenir-ne cura.
  3. Observar les estratègies pedagògiques d’intervenció del professorat del Camp per construir-ne de pròpies a partir de l’anàlisi d’implementació de les activitats.
  4. Conèixer experiències didàctiques en el territori, l’entorn natural, social, històric, econòmic i cultural de Tarragona dissenyades i implementades per l’equip del Camp, amb la finalitat de promoure en l’exercici docent la construcció aprenentatges competencials a partir del gaudi que genera la descoberta d’un espai singular i únic.
A les instal·lacions del Camp d’Aprenentatge (Campus Educatiu de Tarragona). Enllaç al mapa:  Campus Educatiu de Tarragona.
3 hores i 30 minuts aproximadament.