02. Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tàrraco (5è d’EP) ACTIVITAT SORTIDA GUIADA PRESENCIAL TARRACO VIVA

Tipus
  • Segons la modalitat de relació: ESTADA EDUCATIVA (NO SORTIDA).
  • Segons la implementació didàctica: GUIADA.
  • Activitat GUIADA per l’equip DOCENT del CAMP D’APRENENTATGE.
Nivell
5è d’Educació primària.
Descripció
Activitat dirigida a l’alumnat de 5è d’EP de l’escoles del Tarragonès. Emmarcada dins el festival de Tàrraco Viva, al mes de maig. Mitjançant reproduccions i la pràctica del joc, l’alumnat coneix alguns dels aspectes de lleure dels infants romans. En l’entorn del Parc del Camp de Mart troben tot de racons amb diferents jocs romans. S’acompanya d’assessorament didàctic, logístic i curricular.
Objectius d’aprenentatge
  1. Compartir una activitat comunitària i de convivència, amb diversos agents del territori, per conèixer i posar en valor el Patrimoni romà de la ciutat, a través d’experiències lúdiques.
  2. Vivenciar el joc com a llenguatge universal que facilita el coneixement, la relació i el vincle entre tot l’alumnat.
  3. Viure experiències didàctiques en el territori, l’entorn natural, social, històric, econòmic i cultural de Tarragona, amb la finalitat de construir aprenentatges competencials a partir del gaudi que genera la descoberta d’un espai singular i únic.
Ubicació
A la ciutat de Tarragona.
Durada
4 hores el dia de la Jornada i les hores que es dediquin als treballs previs i posteriors.
Cost didàctic
  • Activitat gratuïta, subvencionada per l’Ajuntament de Tarragona i l’empresa Repsol.
  • Desplaçament fins els punts de trobada i retorn al centre educatiu sol·licitant a càrrec d’aquest.
Altres informacions
  • Activitat exclusiva per a escoles de la comarca del Tarragonès.
  • Les informacions referents a passades convocatòries es troba al apartat Tàrraco viva del menú superior d’aquesta pàgina web.