Com inscriure’s?

El procés d’inscripció es fa per fases:

            1. Sol·licitud per part dels centres educatius.
            2. Assignació per part del CdA/EdA.
            3. Acceptació de les estades i sortides dels centres educatius.
            4. Enviament del Full d’Acceptació.
            5. Inscripció acabada per part del centre.

 

1. Sol·licituds per part dels centres educatius

A la sol·licitud haureu d’especificar:

  • La descripció de l’activitat (seqüència didàctica) que es porta a terme en el vostre centre educatiu i que es vol treballar a l’estada o sortida al CdA/EdA.
  • La vinculació de l’activitat (seqüència didàctica) sol·licitada amb el projecte educatiu de centre (PEC)
  • Escollir la relació de continguts del CdA i EdA que s’adequa a l’activitat que voleu portar a terme.

 

A) Sol·licituds en període ordinari a l’APLICACIÓ CAMPS

El període d’inscripció ordinari és, aproximadament, de la segona setmana de maig al principis de juny del curs anterior a fer l’activitat. Dins aquest període, la inscripció a les estades i sortides per a tots els CdA/EdA es realitza a través de l’APLICACIÓ CAMPS.

Per defecte, l’accés a l’aplicació està permès a les persones de l’equip directiu (pels centres públics)  i al director (pels centres privats). Qualsevol modificació sobre aquests permisos els podrà realitzar el director del centre mitjançant l’aplicació GUAC.

El sol·licitant, un cop autenticat, haurà de seleccionar el seu centre i donar d’alta a les sol·licituds d’estades i sortides per les quals opti.

Un cop donada d’alta la sol·licitud, podeu desar-la i descarregar-la en pdf. Les sol·licituds es podran modificar durant el període d’inscripció.

Important: Per a cada sol·licitud comenceu un procés nou, no aprofiteu les dades entrades, ja que el nombre de registre de les sol·licituds seria el mateix i això pot interferir en el procés d’assignació.

En cas que detecteu un problema d’accés o de funcionament de l’aplicació, poseu-vos en contacte amb el Servei d’Atenció a l’Usuari (SAU).

També us podeu posar en contacte amb l’equip de Serveis Educatius  (serveiseducatius@xtec.cat).

Cliqueu aquí per accedir a l’APLICACIÓ CAMPS.

 

B) Sol·licituds fora termini, universitats i fora de Catalunya mitjançant FORMULARI

Les sol·licituds d’inscripció realitzades fora del període ordinari es faran en un formulari específic. Aquestes sol·licituds només podran ser ateses si es produeix alguna vacant. En cas de ser adjudicades per algun CdA/EdA, s’introduiran i es gestionaran amb l’APLICACIÓ CAMPS.

Per les inscripcions de centres de fora de Catalunya i primers cursos universitaris, també cal que empleneu el mateix formulari específicEn aquest cas, el CdA/EdA es posarà en contacte amb el centre per donar resposta a les sol·licituds.

En cas que detecteu un problema amb el formulari us podeu posar en contacte amb l’equip de Serveis Educatius (serveiseducatius@xtec.cat).

Cliqueu aquí per accedir al FORMULARI DE SOL·LICITUD D’ACTIVITATS EXTRAORDINARI.

2. Assignació

Les sol·licituds d’estades i sortides dels centres educatius s’assignaran d’acord amb els criteris establerts al BAREM per als CdA/EdA. Depenent del nombre de sol·licituds, no es podrà garantir l’adjudicació i/o les dates demanades.

 

3. Acceptació de les estades i sortides dels centres educatius

Després de les assignacions que fan els CdA i EdA, el centre educatiu haurà d’acceptar o rebutjar les sol·licituds d’estades i les sortides.

Els docents dels centres educatius, amb autenticació GICAR, podran consultar les adjudicacions i acceptar o rebutjar les sol·licituds a l’APLICACIÓ CAMPS.

Des de l’APLICACIÓ CAMPS, es podran imprimir les acceptacions. Aquests fulls d’acceptació hauran d’anar signats pel director del centre educatiu i s’hauran de lliurar al CdA/EdA.

 

4. Després d’acceptar la sol·licitud i d’enviar-la al CdA / EdA, signada pel director o directora, el centre educatiu quedarà inscrit

 

Per a més informació podeu consultar a: http://xtec.gencat.cat/ca/serveis/sesc/cda/.